Proefles motorrijden

Van Saskia en de kinderen heb ik (Sytze Jan) voor mijn 40e verjaardag o.a. een proefles motorrijden gekregen. Ik wil wel eens weten of dat wat voor mij is om bijvoorbeeld ook eens een tochtje met fervent motorrijder Luc te kunnen maken. Om 10 uur meld ik mij bij verkeersschool Hielkema, waar ze een mooi oefenterrein hebben. Ik hijs me in de kleding en krijg uitleg over de motor. Eest oefenen we het lopen en draaien met de motor en vervolgens kleine stukjes rijden en de koppeling. Dit is met name even wennen, met de koppeling aan het stuur en de versnellingen via een lullig palletje bij je voet. Maar het gaat wel. De eerste bochten draai ik met de instructeur achterop en daarna mag ik alleen achten gaan draaien. Saskia, Boris en Raisa komen even kijken en na een uurtje is het weer voorbij. Leuk om eens gedaan te hebben, een vervolg denk ik nog even over na…

IMG_1227_1 IMG_1228_1 IMG_1235_1 IMG_1237_1

Geplaatst op 25 juni 2011, in Geen categorie. Markeer de permalink als favoriet. Een reactie plaatsen.

Plaats een reactie